دارالثقلین

قرآن و اهل بیت علیهم السلام نجات دهنده انسانند. اینجا خانه قرآن و حدیث یعنی دارالثقلین است.

دارالثقلین

قرآن و اهل بیت علیهم السلام نجات دهنده انسانند. اینجا خانه قرآن و حدیث یعنی دارالثقلین است.

دارالثقلین

العلم علمان : علم الادیان و علم الابدان
افکار ، اخلاق و رفتار سه بُعد وجودی انسان که باید به منابع دینی سنجیده و تطبیق شوند.
در اینجا مطالب مهمی از معارف قرآن و روایات بیان می شود.
سخنرانی ، طب اسلامی ، تربیت کودک و نوجوان ، اخلاق ، تبلیغ با جوانان و مقاله ها قسمتی از مطالب این وبلاگ هستند.

طبقه بندی موضوعی

آدرس مطب آیت الله تبریزیان و نحوه ویزیت

دوشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۲۱ ب.ظ



مطب آیت الله تبریزیان در قم


  نوبت دهی بصورت رباط تلگرامی در سایت مرکز طب اسلامی انجام خواهد شد.


  فعلا بدلیل قطع بودن تلگرام نوبت گیری با سامانه ی پیامکی انجام خواهد شد.

   جهت نوبت گیری به این شماره سامانه ای پیامک دهید؛

       10002538756609

    شماره تلفن دفتر :   02538756609

      🌐 آدرس کانال مرکز طب اسلامی:
            markazetebbeeslami
     این آدرس را در تلگرام سرچ کنید تا عضو کانال شوید. سپس از طریق رباط

      می توانید نوبت گیری کنید.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۸
محمد علی عابدی

نظرات  (۱۵۸)

سلام خاله من 60 ساله و حدود 2 هفته ای هست که متوجه سرطان بدخیم در سینه چپشان شدند.
برای 4 روز اینده نوبت دارن که سینه را قطع کنند.
آیا استاد تبریزیان میتوانند درمانشان کنند که دیگر جراحی نکنند.
دنبال نوبت گرفتن از استاد تبریزیان هم هستیم.جهت اطمینان از درمان پرسیدم که خاله را متقاعد کنم سه شنبه آینده عمل نکند.ممنون
باسلام خانم ۴۳ ساله هستم ناراحتی دستگاه گوارش دارم با کمی فکر وخیال وناراحتی مکرر آروغ میزنم و معده ام ورم میکند بفرمایید چکار کنم درضمن آندوسکپی کردم وتکیه برداری کردند الحمدلله چیزی نبود الان خیلی اذیت میشوم بفرمایید چکار کنم خدا خیرتان دهد . با تشکر
یکی جواب این بنده خداها رو بده،ثواب داره

آقایی هستم ۴۳ ساله به علت نفرکتومی کلیه چپم را از دست دادم و کلیه راستم سنگ ساز است فروردین ماه امسال برای سومین بار سنگ شکنی کرده ام ولی همچنان درد دارم نظر دکترها اینه که دیگه سنگ یا ورم وجود نداره اما چون تک کلیه هستم این کلیه موجود حساس شده و دربیشترمواقع درد میکند. خواهشمندم جهت حفظ کلیه راستم منو راهنمایی کنید.باتشکر
سلام‌علیکم‌من‌میگرن‌عصبی‌دارم‌۱۰سال‌است‌قرص‌مصرف‌میکنم‌خوب‌نشده‌ام‌ایادرمانی‌دارد

۱۱ خرداد ۹۶ ، ۰۶:۴۷ فریدا ناصری
سلام درمان پلاکت پایین روی 30000 چه موادی باید استفاده کرد آیا زنجبیل پلاکت را پایین می آورد وسیر
۱۱ خرداد ۹۶ ، ۰۶:۵۱ فریدا ناصری
جواب بدین   
۱۱ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۴۸ فریدا ناصری
سلام دکتر تبریزیان میگن سویق گندم و جو بخورید ولی ph  گندم وجو اسیدی است کسیکه پلاکتش پایین می تونه بخوره
سلام، مادرم ۶۵ سالشه و. بخاطر سرطان سرویکس رحم رادیو. تراپی کرده بعداز رادیوتراپی متاستاز زده و کبد و قسمت فوقانی سمت چپ شکمش توده دیده شده،  یک دکتر گفته که واسش شیمی درمانی انجام ندین و. اذیتش نکنین و نمیشه براش کاری کرد.
آیا با طب سنتی میشه کاری کرد؟  جواب میده طب سنتی؟ 
کسی همچین درمانی انجام داده تا الان شبیه شرایط مادرم.
تورو خدا به هرصورت هرکسی میتونه کمک کنه جواب منو بده
۰۹۳۶۴۲۶۶۰۱۱
سلام علیکم
ببخشید استاد تبریزیان در شهر ری مطب ندارند؟؟؟
۲۷ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۳۷ سید محسن شاکری
با سلام.بنده 33سال سن دارم حدود 2سال پیش به علت سنگ کلیه جراحی کلیه چپ را انجام دادم الان بعد از 2سال کلیه ام خیلی کم کار شده ومی گویند زیر 10درصد کارکرد دارد بسیار نازک شده وحدود 2میلیمتر ضخامت دارد وکلیه راستم نیز حدود 10 سنگ داردلذا خواهشمندم بفرمایید میتوان کلیه کم کار را احیاء کرد وسنگ سازی کلیه ها را درمان کرد
۰۹ تیر ۹۶ ، ۱۸:۱۰ هستی زمانی
باعرض سلام،دختری هفت ساله دارم که حدودشش ماهه گرفتار مرض عجیب غریبی شده،دکترا میگن انسفالیت اتوایمیون گرفته،ولی هر چ دوا درمان از دستشون برمیامد انجام دادن ولی هیچ تغییری نکرده وبدتر شده،مث آدمای جن زده شده،اولش باتشنج شروع شد بعدشروع کرد به پرخاشگری وبیقراری شدید،بعداز یک ماهه زبان بست دیگه حرف نزد،کارهای غیرارادی انجام میده واختیارش دست خودش نیست،هوشیاری هم نداره وکسی رو نمیشناسه،خواهش میکنم اگه میتونید کمکمون کنید جواب پیامم رو بدید
سلام 
همسر بنده مردی 54 ساله است که حدودا 6 ساله به بیماری پارکینسون مبتلا شده  واین بیماری روز به روز توان جسمی وروحی او را تحلیل میدهد و باعث خشکی حرکات وناتوانی در انجام کارهای روزانه گشته . ایا در طب اسلامی درمانی برای این بیماری وجود دارد؟
هفته هاس برای گرفتن نوبت تماس می گیرم ولی موفق نشده ام با توجه به اینکه از شهرستانی دور از توابع خوزستان هستم و باتوجه به وضعیت بیمار نمی توانیم برای چند روز در جایی اقامت داشته باشیم. خواهشمندم راهی برای دریافت نوبت در تاریخی مشخص در اختیارمان قرار دهید
سلام. من جوانی 20ساله هستم میخواستم بدانم آیا راهی برای درآوردن محاسن صورت وجود دارد؟ 
سلام من یک سنگ درحلب کلیه سمت راست داشتم که باعث تکررادرارشده بودم بهدازخارج کردن سنگ درددارم وتکررادار هم دارم 17روز که عمل کردم لطفاراهنماییکنید
سلام آقای دکتر . من 39 سال و شوهرم 43 سال دارد ولی هنوز بچه دار نشده ایم . مصرف دارو  هم نتیجه ای نداده . لطفا به ما کمک کنید و ما را راهنمایی فرمایید .
سلام
خانومی ۲۰ ساله اف اس اچم بالا ۱۰۰
ذخیره یک صدم
متاهل و دچار یایسگی زود رس شده شنیدم درمان داره تو طب اسلامی میشه راهنمایی کنید
خیلیم ضعیف هستن همش سرگیجه حالت تهوع گر گرفتگی احساس خستگی و بی حالی دارند 
پریودی شونم شدیدا نامنظمه 
ممنون میشم از پاسخ گویی تون
با سلام مویرگ چشم های پدر من سکته کرده ایا میتونید کمک کنید به دکتر های دیگر هم مراجعه کرده ولی نتیجه ای نگرفته لطفا کمک کنید ثواب داره
هر چی زنگ میزنیم نوبت بگیریم اشغاله نوبت گیری اینترنتی ندارید یاراه دیگه ای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام من یه دختر سه ساله نیم دارم خیلی لجبازه و حرف گوش نمیده و زود عصبی میشه واسه ابن موارد هم آیت الله میتونه مارو کمک کنه؟
سلام برام جالب بود اون بنده خدایی که مسافر یا شهرستانی باید یک روز تو نوبت باشه ولی اهالی قم که جا مکان دارند همان روز نوبت میدهید چرا؟؟؟؟
با سلام چرا هیچ پاسخی برای سوالات نیست پس چرا نظرخواهی می کنید آخه
سلام من تب مالت داررم دو دوره دارو مصرف کردم خوب نشدم بدنم هم خیلی ضعیفه می خواستم راهنمایم کنید
سلام عرض ادب دارم .دختر ۲۲ ساله هستم ۵ ماه است که مبتلا بیماری ایدز شدم آیا این بیماری درمان دارد ؟ لطفا جوار کامل دهید
۱۷ مرداد ۹۶ ، ۰۵:۱۳ شیرین رضایی
سلام آقای دکتر ،از شما خواهش می کنم جواب منو بدید،من دختری ۲۰ ساله هستم ،با ضعف بینایی مواجه شدم ،به دکتر مراجعه کردم،گفتن ام اس دارم و اینکه یه عفونت توی سرم هست که از بچگی مونده ،در حال حاضر در شرف ازدواج هستم ،بخاطر خدا جواب منو بدید آیا بیماری من درمان داره
خانمی هستم ۳۸ ساله که دارای میوم درسایز ده سانت در غدامه رحم هستم که براثر این غده دچار کم خونی شدید شدم که پزشکان که عمل را برایم تجویز کرده اند .ایا راه درمانی وجود دارد که عمل نکنم؟
با سلام برای وزن گرفتن کودکان چکار باید کرد


باسلام.خانمی 30ساله هستم .در عرض هفت ماه موهای سرم بشدت نازک نازک نازک شد و درحال ریزش عجیبی.
روحیه ام را باخته ام .حاج آقا التماس میکنم راه کاری بمن بدهید.چون از نظر مالی هم مشکل دارم.
تو رو خدا جواب بدین.واقعا نیازمند کمکتون هستیم
۰۳ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۴۲ فرزانه سادات
سلام .من مادرم الان ۲۰ ساله دیابت داره الان جفت چشماش داره بیناییش رو از دست میده میشه یه نوبت بدین خواهش میکنم مادرم سنی نداره .الان زوده که نابینا بشه 

سلام دوستانیکه در مورد ارتروز/میگرن/روماتیسم/کم کاری تیروءید/کبد چرب/

جواب سوالاتشونو نگرفتن میتونن به ایدی زیر مراجعه یا با شماره زیر تماس حاصل کنن.

@tbzz_2018

9038497166

تمامی دوستانیکه هنوز جوابی دریافت نکرده اند اعم از موارد |پست بالا و دیابتی های عزیز در عرض12ساعت جواب داده خواهد شد.

باما در ارتباط باشین.

9038497166

سلام
دوستانی که اینجا جوابی دریافت نکرده اند میتونن توی کانال ما عضو بشن و درگروه پرسش پاسخ مرکز طب سنتی حکیم پارسی سوالاتشون رو مطرح کننtelegram.me/sonatiarak
  به امید شفای همه ی مریضا
باسلام یکی اینکه این داروها ودواها که فرمودید درکجا یافت میشه ادرسی بفرمایید درکجاها هست وپیدا میشه !
و یکی اینکه مثلا دررابطه بامیگرن فرمودید ولی هیچ دستورالعملی قید نکردید طرز استفاده داروها ومواد به چه صورتی وچندمدت زمانی باید انجام داد!
باتشکر 

سلام استاد,من مادرم ارتروز شدید زانو دارن,و دکترشون گفتن عمل ممکن نیس ,چون وزن سنگین و انواع دار قلب ,قند,فشار مصرف میکنن و اکنون بشدت درگیر درد و شب وروزشون اسایش ندارن جدیدن هم زانو بند فلزی گرفتن ولی درد همچنان باقیست ,خواهش میکنم راهنمایی کنید ممنون
با سلام همسر من نزدیک یک ساله پلاکت خونش بالاست دکتر رفته تحت کنترله ولی دکتر گفت درمان ندارد تا آخر عمر باید دارو مصرف کنه میخواستم بدونم نظر استاد چیه؟
سلام هرچقدر تلاش کردم از طریق تلگرام نوبت بگیرم نشد پیام هم دادم به شماره 09332297362ولی جوابی نیومد 
سلام من پسرم دو ماهه هست و بعد از به دنیا اومدنش فهمیدیم. که سندرم داون داره تمام آزمایشات دوران بارداری هم خوب بوده و علایمی از داون مشاهده نشده بود آیا سندرم داون درمان میشه چطور میتونم برای معاینه حضوری نزد استاد تبریزیان بیارم شهرستانی هستم 
سلام پدرم تومور داشته الان دوساله که عمل کرده ونتونستن کامل تومور رو بردارن تومور روی عصب گوش چپش هست بعد از آن پرتو درمانی شده اما تومور از بین نرفته وکمی از تومور هست .وسر درد زیادی دارد حتما باید داروی مسکن قوی بخورد که آرام شود بیست روزی یک باید آزمایش انجام دهد و جواب آزمایش را به دکتر ش نشون بده بعد از آن آمپول وسرم مخصوص برای جلوگیری ازرشد تومور بزند وقتی آمپول وسرم استفاده کند برای چند روز خوبه اما بعدش سردرد دارد لطفا را هنمایی کنید

با عرض سلام و خسته نباشید

بنده فروردین ٩١ در اثر تصادف شدیدى سه تا از مهره هاى گردنم شکست و نخاع ام آسیب دید

دو بار عمل شدم و حدود ٣-٤ ماه از گردن به پایین فلج بودم، اول به یارى خدا و بعد از آنجایى که از همون هفته اول فیزیوتراپى شدم به صورت معجزه آسایى تونستم بعد از چند ماه قدم بردارم و راه برم

الان بعد از گذشت ٥/٥ سال همچنان به خاطر اسپاسمى که دارم روزى حدود ١٠ تا دارو میخورم و فیزیوتراپى میرم

اسپاسم تو کل بدنم هست ولى طرف راست بدنم خصوصا دست راستم خیلى بیشتره جورى که دستم در حالت عادى به صورت مشت کرده هستش، و بعد از کلى ورزش دادن دست کمى باز میشه و بعد دوباره مشت میشه

از لحاظ پزشکى براى از بین رفتن اسپاسم هیچ دکترى تا بحال نتونسته نظر بده که کى رفع میشه این قضیه

با اینکه من تا به حال پیش چندین فوق تخصص و پرفسورهاى مغز و اعصاب به نام کشور رفتم ولى نتونستن برام کارى غیر از داروهایى که مصرف میکنن انجام بدن، همشون گفتن خوب میشه ولى وقتش رو هیچ کدوم نمیدونن

امروز به صورت کاملا اتفاقى با آیت الله تبریزیان آشنا شدم، خواهش میکنم جوابم رو بدین آیا تو طب اسلامى براى آسیب نخاع و اسپاسم درمانى هست؟

من بیصبرانه منتظر جوابتون هستم

یک عمر دعاگوتون خواهم بود 🙏🙏🙏

با عرض سلام و خسته نباشید

بنده فروردین ٩١ در اثر تصادف شدیدى سه تا از مهره هاى گردنم شکست و نخاع ام آسیب دید

دو بار عمل شدم و حدود ٣-٤ ماه از گردن به پایین فلج بودم، اول به یارى خدا و بعد از آنجایى که از همون هفته اول فیزیوتراپى شدم به صورت معجزه آسایى تونستم بعد از چند ماه قدم بردارم و راه برم

الان بعد از گذشت ٥/٥ سال همچنان به خاطر اسپاسمى که دارم روزى حدود ١٠ تا دارو میخورم و فیزیوتراپى میرم

اسپاسم تو کل بدنم هست ولى طرف راست بدنم خصوصا دست راستم خیلى بیشتره جورى که دستم در حالت عادى به صورت مشت کرده هستش، و بعد از کلى ورزش دادن دست کمى باز میشه و بعد دوباره مشت میشه

از لحاظ پزشکى براى از بین رفتن اسپاسم هیچ دکترى تا بحال نتونسته نظر بده که کى رفع میشه این قضیه

با اینکه من تا به حال پیش چندین فوق تخصص و پرفسورهاى مغز و اعصاب به نام کشور رفتم ولى نتونستن برام کارى غیر از داروهایى که مصرف میکنن انجام بدن، همشون گفتن خوب میشه ولى وقتش رو هیچ کدوم نمیدونن

امروز به صورت کاملا اتفاقى با آیت الله تبریزیان آشنا شدم، خواهش میکنم جوابم رو بدین آیا تو طب اسلامى براى آسیب نخاع و اسپاسم درمانى هست؟

من بیصبرانه منتظر جوابتون هستم

یک عمر دعاگوتون خواهم بود 🙏🙏🙏

سلام پسر دو ساله من همانژیم پلک داره بینایی پشمش هم کم کرده چه کار باید بکنم
با سلام. تقریبا از عید امسال تا الان سرسفید و جوشهای از پشت بدنم درمیاد طوریکه پیرهنم خونی میشه چند بار حجامت کردم ولی فقط برا مدت کوتاهی جواب میده. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
 برا جنون هم درمان هست. ممنون از لطفتون
فقط انگار الکی پیام میدیم کسی نیست ووجود نداره جواب بده اره؟!
چرا جواب مردم را نمی دهید
گیاه گز روغنی که اسم علمی ان مورینگا الیفرا میباشد موثرترین گیاه در درمان سرطان شناخته شده که محققان به تازگی پی به خواص این گیاه برده اند جهت اطلاع بیشتر گیاه مورینگا رو سرچ کنید یا سایت شیپور و جارچی و ویترین و تک باکس رو سرچ کنید پیدا میکنید
گیاه گز روغنی که اسم علمی ان مورینگا الیفرا میباشد موثرترین گیاه در درمابان سرطان شناخته شده که محققان به تازگی پی به خواص این گیاه بردهبا اند جهت اطلاع بیشتر گیاه مورینگا رو سرچ کنید یا سایت شیپور و جارچی و ویترین و تک باکس رو سرچ کنید پیدا میکنید09372776867
۰۱ مهر ۹۶ ، ۰۱:۲۰ همسایه حاج اقا
هم وطنان عزیز برای همه ی این بیماری ها درمان هس و مطب حاج آقا همه روزه در حال کار هس.اما کسی نیس ک از طریق سایت پاسخگوی شما عزیزم باشه.از طریق تلگرام یا شماره پیگیری کنید
۰۱ مهر ۹۶ ، ۱۷:۲۹ محمد کریم
پف یوزای دیووس مردن حتما جواب نمیدن جاکشا مردم رواسکول کردن خدا نگذره ازشون
سلام. نوبت خواستیم بنام رضا منصوری لطفا جواب بدهید. 
۱۲ مهر ۹۶ ، ۲۱:۲۹ الهه شهدادی
با سلام
من یکساله پیگیر گرفتن وقتم برای مادرم
هم از طریق سایت پیام فرستادم هم از طریق سامانه ثبت نوبتتون وقت گرفتم ولی متاسفانه هیچگونه پاسخی ندادن.
جندین بار به روشهای مختلف چه تماس چه پیام برای نوبت گرفتن اقدام کردم ولی موفق به گرفتن نوبت نشدم
خواهش میکنم راهنمایی کنید تا بتونم وقت بگیرم.
ممنون
سلام  خدا قوت
دست  شما  درد نکنه 
بنده  بیمار ام  اسی داشتم  ظاهرا این  بیماران هم  ویزیت  میشوند ؟
ان  شاء الله  توفیق باشه  و موفق به  دریافت  نوبت بشم  مصدع  اوقات  خواهم  شد.
از خداوند سبحان  برای شما  موفقیت  و توفیق ارزو میکنم.

گیاه مورینگا الیفرا موثرترین گیاه در درمان سرطان میباشد که می‌تواند جایگزین شیمی درمانی شود این گیاه تومور مغزی و زخم معده و بسیاری دیگر از بیماریها رو درمان مینماید به این گیاه لقب معجزه داده شده جهت اطلاع بیشتر گیاه مورینگا رو سرچ کنید یا در سایت شیپور جستجو کنید 09372776867
سلام من چندوقتی قصدخرید دارم اما هرسایتی ی قیمت داده وبالینک شماهم کارتمو ردمیکنه.و واقعا نیاز دارم به دارو ها.ازتبریزم.داروخانه هم اصلاجواب نمیده.بابا ی راه حل بذارید لطفا
۲۷ مهر ۹۶ ، ۱۹:۵۰ محمدحسن ش
سلام. خداقوت
ببخشید خود دکتر تبریزی بیماران را معاینه میکنند؟
 
سلام آقای دکتر آیا شما در تبریز نمایندگی دارید 
با سلام چرا هیچ کس در این طب پاسخگو نیس؟
من با همه شماره ها تماس گرفتم ولی هیچ کس جواب نداد؟
سلام. شنیدم در تهران شعبه دارن ایشون. آدرسشو لطفا مرحمت کنید
سلام تلفنی نمیشه نوبت بگیرم اینرنتی نداره
با سلام و تحیات.برادری دارم ۳۵ ساله.تقریبا ۱۳ ساله که به بیماری دیستونی دست چپ و گردن دچار شده.۳الی۴ ماهی یک بار سوزن دیسپورت میزنه.صدایش هم به وابسته این بیماری در نمیاد،فقط موقعی که سوزن رو به حنجره او میزنن صدایش مقداری بهتر میشه.میخواستم بدانم طب اسلامی درمان قطعی برای این بیماری دارد و آیا شما موردی قبلاً داشته آید.شما رو به امام حسین جوابم رو بدین.ممنونم.
هر چقدر با شماره 0990 تماس می گیرم بوق اول می خورد بعد رد تماس زده می شود بعد چه جوری روزی 100 نفر را ویزیت می کنند وقتی دستم روی ماشه ردیال تلفن است جواب نمی دهند اگر داری برای رضای خدا کار می کنید حداقل تلفن را جواب بدهید
برای حضرت اقا در روابط مردمی تماس بگیریم جویای احوالش بشویم جواب می دهند واقعا این قدر سرتون شلوغه تلفن مردم را جواب نمی دهید یک نفر را گذاشتند مسول شکایت خودش از اقای تبریزیان هم انگار بالاتر هست
با عرض سلام
لطفاً در کانال دکتر تبریزیان اعلام کنید در چه مکان و زمان بخور حضرت مریم انجام می شود تا افراد بتوانند برای علاج خود اقدام کنند.
با تشکر
.سلام دختر 14 ساله ای دارم.
دیسک کمر داره نزدیک دوساله هست. 
لطفا راهنماییم کنید.
لطفاً به سوالات پاسخ دهید
منم با نظرات خیلیها موافقم ،اصلا تلفنی جواب نمیدن ،اگه کسی هم مشکلی داشته باشه باید حضوری به حسینییه موسی بن جعفر مراجعه کنه ،و صبحساعت شش تا هشت اونجا باشه تا بتونه شماره بگیره و توسط شاگردهای حاج آقا تبریزیان ویزیت بشه ،منم خو م همین مشکلرو  اشتم با مراجعه حضوریمشکلم حل شد ،و همین طور شاگردهاشون در شهر ری هم ویزیت میکنن ،در میدان فرمانداری ،داروخانه هم دارند که اسمش نرجس خاتون هست ،امیدوا م به دردتون بخوره این مطالب
لطفا در مورد بیماری متابولیک توضیح دهید
۰۵ آذر ۹۶ ، ۱۵:۰۱ فاطوه زهرا
سلام ایا راهی برای  درمان نارسایی قلبی هست دکترا پدرمو جواب کردن مثل شمع جلومون اب میشن همه داغونیم نتونستم وقت ویزیت بگیرم  مشهد ساکنم
 سلام من افتادگی دریچه میترال خفیف دارم توروخدامنو راهنمایی کنید یه نوبت به من بدید09904888752
سلام
هیچکدام از شماره هایی که تو سایت دادید پاسخگو نیستند
۱۶ آذر ۹۶ ، ۲۱:۲۳ اعظم مشعل پور
سلام خانمی ۴۴ ساله هستم  بیماری فیبروم دارم دکتر نوبت عمل برداشتن رحم را داده میخواستم ببینم این کاررو انجام بدم یانه درضمن مشکل دیابت هم دارم اگه میشه بهم جواب بدی اگه درمان داره  بیام برای درمان ازابادان پیام میدم ممنون
۲۴ آذر ۹۶ ، ۱۶:۰۴ مجید محجوب
سلام نه شماره هاتون جواب میدن نه از طریق تلگرام کسی میتونه ارتباط پیدا کنه یا خودتون پاسخگو باشید اقای تبریزیان یا شماره یه ادم مقید برای پاسخگویی تو صفحه بزارید سه روزه هیچکس جوابگو نیست برای یه نوبت گرفتن
۲۷ آذر ۹۶ ، ۱۵:۳۶ علی محمدی
سلام درمان کم کاری تیروئید که جدید موجب افزایش وزن زیاد شده است
پدر ما رو دراوردین هر چقدرررررر زنگ میزنم جواب نمیدین این روش درستی نیست که ایقد امید رو میبرین بالا و هیچ درست جواب نمیدین،گند زدین،برادر من 18 سالشه قند خون گرفته سه ماهههه دارم زنگ میزنم نمیتونم ی نوبت بگیرم واقعا خجالت داره،واقعا
سلام به استاد تبریزیان 
پسری دارم 17 ساله مبتلا به کیست بیضه در هر دو طرف بیضه کیست داره کیستها هنوز زیر یک سانت هستن 
ممنون میشم اگر راهنمایی کنید 
سلام ، پدر من 66 ساله هستن چند ماهه که به سرطان ریه مبتلا شدن و الان متاستاز زده به کبد و استخوان و مغز ،شما رو به خدا اگه میشه کاری براش کرد راهنماییمون کنید، دیگه تحملمون تموم شده
پاسخ:
سلام
باید تا می تواند غذا نخورد و فقط آب میوه های طبیعی که خودتان می گیرید مثل آب سیب ، آب انار ، آب پرتقال .  با همین ها باید رژیم بگیرد. هر چه غذا به سلول های سرطانی نرسد خودشان کوچکتر و نابود می شوند. ( در شیمی درمانی هم همین کار را می کنند ولی آسیب به جاهای دیگر می زند )
باید تحمل کند.
در کنار این رژیم آبمیوه ی طبیعی ( بدون خوردن غذا )، رژیم آبجوش درمانی را انجام دهد.
آب جوش بخورد و بدود. بطوریکه عرق بریزد و این سمومات از طریق سلول ها دفع شود.

در نهایت اگر گرسنگی شدید بود و می خواست چیزی بخورد فقط از ؛ انجیر ، بادام ، خرما  استفاده کند. موارد گفته شده را آرام آرام بجود و به عنوان غذا استفاده کند.
وقتی مشکلات هموطنان عزیزم رو خوندم خدا میدونه تمام وجودم رو غم گرفت و از بیان مشکل خودم شرم کردم
کاش میتونستم کاری براتون کنم اینو از ته دلم میگم شما هم مثل خانواده خودم میدونم 

فقط میتونم از خدای بزرگ شفای همه مریضا رو بخوام به حق حضرت زهرا س


یه صحبتی هم با مسولان اینجا داشتم

دوستان ،مردم با هزار امید میان که شما کمکشون کنید هر نفری که از شما کمک میخاد یک ازمون هست که خدا از شما میگیره چرا که رضایت خدا در رضایت بنذگانش هست

البتع میدونم که کار شماهم سنگینه ولی وظیفه شما هم سنگینه

تا میتونید مشکل بنده های خدا رو حل کنید تا دعای خیر همشون بدرقه زنذگیتون باشع

نمیتونم ارووم  بگیرم اخه دست خودم نیست  دلم  اتیش  میگیره وقتی مطلب هموطنان رو میخونم...

۱۹ دی ۹۶ ، ۱۶:۰۶ سید محمود حسینی
باسلام خدمت همه دوستاران اسلام
شمارا به خدا به داد اسلام برسید 
چند روز پیش درتهران مرکز حجامت ایران را پلمپ کردند و امروز صبح دفتر ومطب ایت الله تبریزیان را در مشهد
چند صد نفر در مشهد از جمله مادر خودم در همین مکان و با همین داروهای اسلامی درمان شدند چرا با اسلام وسلامتی مردم مقابله میکنند 
خواهش میکنم والتماس میکنم پیگیری کنید
ادرس مکان پلمپ شده خیابان هاشمی نژاد ۲۸ پلاک ۱۲
۲۰ دی ۹۶ ، ۱۷:۴۰ خداداد تک زارع
با سلام
پسرم بیماری  دیستروفی دوشن داره 7 ساله هست ،آیا درمانی در طب سنتی اسلامی دارد؟ دکتر ای طب نوین جواب منفی داده اند؟ راهی هست
از شما خواهش میکنم نگید برای خدا و کمک به مردم ویزیت میکنید من چند روز فقط دارم تماس میگیرم هیچکس جواب نمیده چرا الکی وقت مردم رو میگیرید با الفاظ بازی نکنید فقط بگویید همه این کارها برای شهرت وارضا خودتون از معروف شدن هست بخدا که حق الناس مهمترین دین هست وقت مردم حق الناس نیست به نظر شما ایت الله مردم هیچ اهمیتی ندارند که حاضر نیستید جواب بدهید 
با سلام خدمت حاج اقا .همسر بنده ۳۴ سال دارن که دچار سرطان کلیه شده اند و الان مستاز زده به کبد و استخوان .از طرفی به خاطر کمک به زلزله زده های کرمانشاه رفته بودن که استخوون پاشون سیاه شده بود و میله بهش اویزون بود و تازه بازش کردن و تازه ۲۰ روزه فهمیدن سرطان داره .میشه راهنماییمون کنید  .
سلام باخدمت حاج اقا من کیست مویی دارم ایا با دارو های شما درمان میشه 
سلام بیماری چند تایی هست 
تومور در گوشی شبیه مروارید سعید در گوشه با کیسه صفرا از این چیزا که به خود اقای تبریزیان میتونم بگم باید حتما پیش خودشون بیایم اگه بشنسه دوست داره ساعتا با هامون حرف بزنه کربلایی هستیم زاعرم داریم اربعین بیشترم تهرانیم این بیماری رفع شه فوریه 
۲۹ دی ۹۶ ، ۰۳:۱۶ اصغر هاشمی
درود به استاد عزیز ولی چه علمی دارید که همه مریضی ها را به نوعی شفا میدید والا حاج اقا نباتی بود که هیچ کاری نکرد من اعتقادم رو از دست دادم اگه مرد خدا هستی من بیمار اسکیزوفرنی روان پریش رو درمان کن 
سلام من ۳ سال هست که مبتلا به روماتیس پا شدم لطفا راهنمای کنید
سلام خدمت شما اساتیدمحترم پدرم رو سه ساله که از دردشدید کتف وشانه پیش پزشکای زیادی بردیم متخصص داخلی کلیه مغزاعصاب و....تازه یک ماهه گفتن سرطانریه است که گفتن بایدعمل بشه  ولی با پرس وجویایی که کردم چندنفری که عمل کردن خوب نشدن ریه هاشونم اب اورده عملی هم که گفتن توراکس بهش میگن.هم اینکه یه راه درمان که بالا گفتین غذا نخورن و اب میوه های طبیعی مصرف کردن.میشه منم همین راه درمان رو انجام بدم باتشکر
انرژی درمان گر هستم  مثل اقای علی اکبری   09355205529
با سلام 
برادرم عمل دیسک کمر انجام داده که متاسفانه دچار بی حسی دو پا که به گفته دکتر این بیحسی به شکل تساعدی داره پیش میره بنده خدا 2 ماه رو تخت از این بیمارستان به اون بیمارستان .در این رابط طب اسلامی میتونه کاری بکنه .
سلام دختر من چهارده سال داره روی ستون فقراتش ی توده چربی به طول کل ستون فقرات قرار گرفته البته از ابتدای کمر تا اواسطش بیشتر و کاملا قابل لمسه و درد شدیدی در ناحیه دست و گردن و کمر داره و همیشه بی حاله ترو خدا بگی چکاری باید انجام بدم دکتر جراح و متخصص هم هیچ نظری نداشتند انگار این بیماری براشون کاملا جدیده
همین کارها رو میکنید که ملت از طب اسلامی زده میشن تو که عمامه سرته اگه لباس پیامبر پوشیدی خوبرفتار پیامبر رو ذاشته باشحداقل جواب این همه پام رو بده چهقد خود برتر بینی دارید
با سلام خدمت همه دوستان 
دوستان اول از خداوند شفاعت کامل همه مریضا رو خواستارم . ان شاءالله که همه مریضا شافعت عاجل و کاملی به حق فاطمه زهرا بهشون عنایت بشه . 
دووستان یه دکتر طب سنتی بهتون معرفی می کنم . لطفا از اونجا پیگیری کنید . مطبشون تهرانه . تلفنی نوبت می دن . من خودم از مریضای ایشون بودم الحمدالله با داروهای گیاهی و طبابتی که کردند خوب شدم. دکتر عارف قنبر زاده ( که چندین بار از تلویزیون ایشون و نشون دادن ) شماره و ادرسشون تو اینترنت هست . مرکز طب الصادق تهران هستند تو نیاوران . خیابان شهید ندوشن کنار مسجد امام صادق . مرکز طب الصادق مطبشون هست . 
تا اونجایی که بنده اطلاع دارم بیماری نیست که ایشون نتونن درمان کنن . 
ان شاءالله همه مریضا شفا پیدا کنند . 
یا علی 

کی بر شما نظارت داره اگر اشتباه کنید؟ منظورم اینه که چطور اعتماد کنیم به درمان یا توصیه ها و چه مرجعی اشتباه یا درست بودنش رو اثبات می کنه؟ 
همین الان پزشکان که اینهمه نظارت دارند، توشون کلی شیاد هست، شماها چطور (لطفا نگید که خدا بر ما نظارت داره و از این جور پاسخ های که بابابزرگ من رو فقط قانع می کنه).
طب اسلامی! همانقدر که اسلامی شدن کشور دانشگاهها مجلس و دولت مشکلات کشور رو حل کرد حتما طب اسلامی هم بیماری مردم بی نوا رو درمان خواهد کرد. اگر طب اسلامی درمانی برای دردهای لاعلاج مردم سراغ داشت علمای اسلام! برای درمان به بلاد کفر برای بستری و درمان پرواز نمی کردند. آن کس که نداند و نداند که نداند در جهل مرکب ابدالدهر بماند.
طب اسلامی احمقانه ترین ساخته ی مسلمانان است و "دکتر" تبریزیان کلاه بردار و شیاد پول پرستی مادر به خطا است. لطفا احمق نباشید با تشکر 
سلام خسته نباشید راجب داروی دزمکس میخواستم بپرسم طی تماس تلفنی که با شما داشتیم دهان مادر شوهرم همیشه خشکه و شما این قطره رو براش تجویز کردید به نظر شما این قطره را تنها مصرف کند کفایت میکند یا قرص مدفورمین را هم مصرف کند؟
متاسفم برای جامعه ای که به دنبال درمان بیماریهایی امثال دریچه میترال قلب و کلیه و کم خونی و ... از راه این ایت الله هستند ، تا زمانی که فقر فرهنگی وجود داره، دکان این ادم ها پر از ادم ه ، دوستان و هم میهنان خرافات و دور بندازین و عقل و بکار ببرید، کسی که از رییس انجمن مبارزه با سرطان فلان کشور اروپایی، صرفا "بی شوهری" اون  براش مهم هست ، صلاحیت درمان داره؟ اینها همانهایی هستند که با فرهنگ ١٤٠٠ سال پیش دارن من و شما رو عقب نگهمیدارن ( التماس تفکر)
سلام یک نوبت از ایت الله تبریزیان میخواهم جهت درمان تنگی دریچه مری به معده انا شا لازی 
در مورد بیماری پارکینسون  آیا درمان دارد

سلام دوستان وقتی کسی جوابگو نیست علت اینهمه اصرار چیه من حتی حضوری هم رفتم جواب نگرفتم خود آقارونمیدونم بادمجون دور قاب چینها بشدت بدرفتاری کردند
۱۶ اسفند ۹۶ ، ۱۳:۵۰ زهرا ابراهیمی
سلام مادرم ۷۵ سال سن دارند الان سرطان روده ی بزرگ گرفته اند و جراحی کردند و روده را برداشتند ..... و الان نوبت گرفته اندبرای شیمی درمانی..... آیا شما دارویی دارین که به اذن خدا خوب شوند.... خیلی ممنون ... لطفا سریع پاسخ را  بنویسید ممنون .
۱۸ اسفند ۹۶ ، ۱۶:۲۴ زهرا ابرهیمی
خواهشا سریع پاسخ بدید چون نوبت شیمی درمانی گرفتند‌. یک نوبت را انجام دادن از طریق سروم.
۲۰ اسفند ۹۶ ، ۱۵:۴۹ فاطمه قاسمی
خانمی هستم ۳۲ ساله متأهل و دو سال برای بارداری اقدام کردم  دارای fsh ۴۶ و lh12  وamh  یک دهم وگقتند دچار یاسگی زودرس شدم لطفا مرا راهنمایی بفرمایید تو رو خدا کمکم کنید دارم دیوانه میشم.
با سلام خدمت آیت الله تبریزیان دام عزه
اینجانب از روحانیون شهرستان ارومیه هستم که موفق به کشف داروی گیاهی ترکیبی جهت بهبودی بیماری بواسیر عرض تقریبا ده روز شدم که به صورت تضمینی و تجربه در افراد مختلفی که به این بیماری مبتلا شده بودند شده ام. به همین خاطر خوشحالم که توانستم گامی در این زمینه بردارم. به همین خاطر بر خود لازم دیدم که همکاری خود را با جنابعالی در این خصوص اعلام بدارم. شماره تماس۰۹۱۴۲۰۱۷۵۷۱
باسلام خدمت شما استاد زن داداش ما چند روزی هست با آزمایش دادن متوجه یک غده سرطانی  شدند که پزشکان نمونه گرفته.وقرار شد جراحی کنند.ولی من چون یکی از دوست داران و کوچکترین عضو خانواده طب اسلامی هستم .میخواهم با دستور ات شما و لطف خداوند این بیمارما ن سلامتی را  به دست بیاورند.انشاءالله 
۲۹ فروردين ۹۷ ، ۱۸:۱۷ محمد اسکندری
سلام خدمت استاد تبریزیان.پدرم 6 ماه است سرطان معده دارد و عمل کرده و کل معده ایشان را دکتر برداشته و وزنش نیز 15 کیلو کاهش یافته و در این مدت اصلا بهبودی حاصل نشده و بدنمش هر روز ضعیف تر می شود و درد زانو و کمر هم گرفته است غذایش ولی خوب است و همه چیز می خورد.لطفا خواستم از نزدیک مطب شما بیاورم چه کنم دکتر خواهشمند است راهنمایی فرمایید.  تلفن :09195436019
اگر طب اسلامی مثل حکومت اسلامی است لطف کنید دیگر تبلیغ نکنید که اوضاتون مشخص است
سلام 
یکی از آشنایان در سرشون غده بسیار بزرگی دارن 
گفتن که عمل کردن خیلی خطرناکه و دیگه بیخیال بشین یعنی ولش کنین تا بمیره
آقا تبریزیان قم نیستن کلا رفتن مشهد 
نحوه نوبت گیری مشهد توسط ایشون چگونه است 
این شمارمه شاید این سایتو پیدا نکنم بازم
کسی میتونه پیام بده یا زنگ بزنه
09307568994
۲۴ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۲:۲۷ ابراهیم قلی زاده
سلام لطفا ادرس جدید مطب تبریزیان را در کانال یا سایت بذارید رفتیم حسسنیه کوچه ی ۵۲ نبودید گفتن رفتید از اونجا
۲۴ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۲:۳۰ ابراهیم قلی زاده
سلام لطفا ادرس جدید مطب تبریزیان را در کانال یا سایت بذارید رفتیم حسسنیه کوچه ی ۵۲ نبودید گفتن رفتید از اونجا لطفا اطلاع رسانی کنید که چه جوری میتونیم به استاد یا شاگردانش یا داروهایی که نیاز داریم دسترسی پیدا کنیم
۰۶ خرداد ۹۷ ، ۰۴:۵۷ غلامرضا حقی
سلام ساکن مشهد هستم عمویم سرطان معده داره وشیمی درمانی میشه به شدت ضعیف شده وغذا نمیخورد وسرم غذایی میزند یک وقت ملاقات میخواستم تا عمویم را حضورا خدمتتان بیاریم
۱۲ خرداد ۹۷ ، ۱۴:۳۳ ثریا مرادی
سلام  من خانمی ۶۰ ساله هستم مشکل رماتیسم مفصلی دارم چند سالی هست که استخوان پوکی دارم راه رفتن برایم سخت شده است لطفا یک نوبت به من بدهید  
سلام حاج آقا من پسری دارم که 25روزه هس زایمان طبیعی داشتم وقتی دادن بچم رو بغلم تشنج کرد سیاهی چشماش بالا میره و سرخ و کبود میشه انگار دارن خفش میکنن دستاش هم قفل میشه توی ام آر ای هم مشکوک به دیسپلازی کورتیکال هس میگن صرع هس چون در عرض یه ساعت چن بار اینطوری شد فک کنم نطفش هم آخر ماه قمری بسته شده آیا بیماری بچم درمان میشه التماس میکنم ج بدید خیلی نگرانی
سلام لطفاشماره ای ازآیت الله تبریزیان یاشاگردانشان درمشهدبنویسدکه تلفنشان خاموش نباشد
سلام تو رو به حضرت معصومه به امام رضا جوابه منم بدین من مبتلا به زگیل ناسلی شدم دکترا میگن دیگه درمان نداره نمی تونم اینطوری زندگی کنم دارم به خودکشی فکر میکنم همش 
۳۱ تیر ۹۷ ، ۱۵:۴۱ مهدی فقیهی
سلام ما یه مریضی داریم که ۲۰ درصد از ریه هاش سالم آیا درمانی داره ... اگه درمانی داره چیکار کنیم راهنمای نماید اگه لازم باشه قم هم میآریم
سلام حاج آقا من 1ماه التهاب تیرویید دارم با در شدید وتب ولرز همه دکترا تشخیصدادن التهاب چون اسگن هستی سونوگرافی وازمایشدادم الان شماره شما رو از خواهرزادم گرفتم ایشون در قم آخوند تدریسمیکنه خواستم آگه زحمتی نیست برام یه وقت حضوری بدین ممنون میشم 09358474671
سلام تو رو خدا یه نوبت ویزیت آیت الله تبریزیان واسه یه دختر دو ساله که مشکل مغزی داره بدین کلی تلاش کردیم از طریق پیامک و تلفن و غیره نوبت بگیریم امروز اومدیم آدرستون قم نیروگاه حسینیه ای تو سایت استاد زدین گفت یه ساله رفتین
چطوری نوبت ویزیت بگیرم تو رو خدا مغزش مشکل داره کمک کنین منتظر جوابتون هستم
سلام.مردم انقدر احمق نباشید.این اگه چیزی بلد بود جواب پیامارو میداد.دغل بازان دینی...
با سلام خدمت استاد آیت الله تبریزیان بزرگوار ، پدر طب اسلامی و سایر اساتید محترم و بزرگوار
بنده الان سالهاست که به بیماری میاستنی گراویس مبتلا هستم ، البته میاستنی چشمی. چند سالی حالم خوب شده بود اما متاسفانه الان دو ماهی هست که مجدد عود کرده و چشمهام درگیر کرده ابتدا دوبین شدم و سپس پلک چشمم افتاده مدتی پلکم برگشت بالا حدود یک هفته اما متاسفانه دوبینی موند و الان مجدد پلک چشمم افتاده و خیلی عذاب آور شده ، با توجه به اینکه توی طب کلاسیک درمان برای این بیماری وجود نداره و با توجه به اینکه کلیپ در رابطه با درمان قطعی این بیماری توسط استاد تبریزیان دیدم که یکی از بیمارانشون سرکار خانم بودند ، ممنون میشم بفرمائید باید چیکار کنم ، من اهل رباط کردم تهران هستم و کارگر، و از نظر کاری به شدت آسیب پذیر شدم چون هیچ جا اینطوری قبولم نمیکنه برای کار ، ممنون میشم راهنماییم کنید و یا اگر هم امکان داره نوبت بدید تا حضوری خدمت برسم ، البته الان لاهیجان هستم و این بیماری در لاهیجان مجدد عود کرده ، در حال حاضر داروی مستینون استفاده میکنم اما جوابی نگرفتم.ممنون میشم کمک کنید.
با تشکر

سلام علیکم
این شماره ها که دادید برای خود آیت الله تبریزیان هست ؟؟
سلام آیا تفاوت اندازهء ناچیزنوزادپانزده روزه طبیعی است؟
سلام آقای تبریزیان بسایر ارادتمندیم من یه زن۱۸ ساله با ۱۲۴ وزن من میخام به روشهای فوق العاده شما در عرض ۶ ماه لاغر شم با قرص هاییی که محبت کنین
سلام شماره تلفن استاد در تهران را می خواستم.خیلی احتیاج دارم؟
با سلام.ما ۱۹سال تمام است که ازدواج کردیم و با وجود تلاشهای فراوان بچه دار نشدیم.لطفا ما را راهنمایی کنید.
همسرم ۴۹ ساله است .من ۴۶ساله هستم رحم دوشاخه با دیواره کامل تا پایین داشتم وهمیشه موقع پریدی دردهای بسیار شدیدی با خونریزی زیاد داشتم با این حالت سه بارiui  کردم وهیچ نتیجه ای نگرفتم بعد با تجویز پزشک طی دوسه عمل جراحی(هیستروسکوبی و لاپاراسکوبی)دیواره برداشته شد و دو بار دیگرiuiانجام دادم که باز هم ناموفق بود .بعد اقدام به    ivf  کردیم بار اول به ما گفتند که اسپرمها و تخمکها کیفیت ندارند. بار دوم فقط یک جنین با کیفیت خیلی خوب تشکیل شد که انتقال به رحم داده شد ولی بعد از دو هفته نتیجه تست بارداری منفی شد.البته در ۳۹سالگی بطور طبیعی باردار شدم و علایم اولیه هم داشتم ولی همان اویل به علت فشار و ضربه ای که بهم وارد شد سقط شد بعد در تخمدان راستم یک کیست هموراژیک بوجود امد که با مصرف دوسه دوره قرص ضدبارداری از بین نرفت و مجبور شدم از طریق جراحی(لاپاراسکوپی)درمان شوم.بار سوم که اقدام بهivf کردیم (همسرم به علت غلظت خون کپسول هیدروکسی اوره مصرف می کرد ) من ۶ تخمک با کیفیت خوب داشتم.اما همسرم بعلت استرس زیاد و عدم نعوظ با وجود مصرف قرص سیلدنافیلد نتوانست بطور طبیعی نمونه اسپرم بگیرد.به همین خاطر از طریق جراحی ازش نمونه گرفتند و گفتند هیچ اسپرمی در نمونه وجود ندارد.نمونه را به آزمایشگاه دادند و پس از دو ماه نتیجه را دادند و گفتند آزواسپرم است و باید از اسپرم اهدایی و یا جنین اهدایی استفاده کنید ولی من از نظر شرعی دوست نداشتم این کار را انجام دهم و گفتم اگر خدا بخواهد خودش به ما بچه خودمان را می دهد.(نمی دانم این کارم درست بود یا نه).

همسرم غلظت خون بالا دارد ضربان قلبش هم بالاست استرس دارد .پروستاتش بزرگ است اکثر اوقات سرفه میزند.و از نظر جنسی بسیار ضعیف است.
دوره های ماهانه من بین ۲۲ تا ۲۹روزه است .با خونریزی زیاد که بعضی وقتها لخته دارد و اکثرا کمخونی و سردرد در ناحیه بالای سر میگیرم و با تجویز پزشک در ایام پریودی روی ۲_۳قرص آهن میخورم.۱۸فروردین ۹۷ که پرید شدم تا حدود دوماه پریود نشدم بعد یک هفته لکه بینی داشتم بعد پریود شدم .دوره بعدی ۲۶روزه و دوره بعدی۲۵روزه و دوره بعدی۲۲روزه و دوره اخیر ۲۹روزه بوده است .در ضمن شهریورماه در روز ۱۱قاعدگی سنوگرافی رحم و تخمدانها کاملا سالم بود و ضخامت آندومتر۴_۵میلی متر بود.
من کم خونی ارثی دارم ناقل تالاسمی مینور نوعB هستم.
دوسه ماهی است که بعضی وقتها در ناحیه شکم و قفسه سینه احساس داغ شدن و گرگرفتگی دارم.
۱_ آیا ما میتوانیم در این سن بچه دار شویم؟
۲_ راه درمان چیست؟
لطفا ما را راهنمایی کنید
۱۲ مهر ۹۷ ، ۰۰:۳۲ فاطمه سروی
سلام شبتون خوش 
شخصی ۶۴ ساله توده کبدی و شکمش اب اورده موقع درد گرفتن رنگ چهره زرد شده ولی دائمی نیست غذا نمیتواند بخورد پاهایش باد کرده و دکترا گفتن باید شیمی درمانی بشود از شما خواهش میکنم حالش خیلییی بده تروخدا زود جواب بدید 
با عرض سلام ببخشید من یه بیماری دارم هر وقت چیزی میخورم همیشه ازم باد شکم خارج میشه و خیلی هم بوی بدی میده دیگه تو روابط اجتماعیم هم تاثیر گذاشته لطفا راهنمایی کنید تشکر 
سلام خسته نباشید هفته 12 بارداری هستم وقندم بالا هستش دربارداری قبلی هفت ماه بودم قندم بالا بود الان انسولین می زنم ولی هر روز دوز انسولین را به خاطر اینکه قندم بالا میره بیشتر می کنم   همچنین دربارداری قبلی به خاطر جفت پایین سه ماه بیمارستان بستری بودم شما رو به خدا راهنمایی کنیید تا قندم کنترل بشه با تشکر از لطف شما 
باسلام مردی 35ساله هستم از بدو تولدحالت سرماخوردگی ،خلط زیاد حساسیت وآلرزی شدید دارم دواودارو جواب نداده به همه چی حساسم نه میتونم کارکنم نه زندگی لطف کنیدراهنمایی کاربردی مکنیدممنون میشم.
 با سلام 
مادر من چسبندگی عصب مچ دست دارد خیلی درد داره لطفا برای درمانش راهنمایی کنید.با تشکر
سلام زیر بغلم زیاد عرق می کند جع کار باید بکنم لطفا راهتمایی بفرمایید
برای افزایش میلی جنسی  مردان طب اسلامی چه پیشنهادی دارد؟
برای رفع لکه های سفید روی ناخن کودکان چکار باید کرد؟
برای درد زانو و درد کمر (که به صورت باد می باشد ) درد شانه چیکار باید کرد آیا قابل درمان می باشد
سلام
خانم ۳۵ ساله هستم لب هام تیره هستش میخواستم بدونم دارویی برای روشن شدن لب هام هستش یا خیر
با تشکر
با عرض سلام خدمت ایت الله تبریزیان من مشکل زانو دارم به علت سر پا ایستادن یا فشار کاری زیاد زانوم متورم میشود من به دکتر های زیادی مراجعه کردم ولی نتیجه ی  نگرفته ام زانوی من اب میاورد نمیدانم چه کاری باید انجام بدهم لطفا مرا راهنمایی کنید 
سلام. خسته نباشید 
شوهرم 38 سالش هست و5سال هست که درگیر نارسایی قلبی هست. ضربان قلبش رو 15هست. چند روز هست که براش باطری (پیس میکر)گذاشتن. سوالم این هست که ایا در طب اسلامی راهی 

برای درمان نارسایی قلبی هست
سلام برای پسوریازیس درمان دارویی دارید؟
بتاا
سلام کسی که پلاکت خونش پایین هست باید برگهای درخت بادام تلخ رو بجوشونه بخوره معجزه میکنه،برگهاش سوزنی شکل هست
۲۶ تیر ۹۸ ، ۱۵:۴۱ معصومه موسوی
سلام من حدود نه ماه است که التهاب غدد لنفاوی گردن دارم وایت بی سی پایین و کم خونی هم دارم و ایمنی بدنم هم ضعیف است و بیماری سندروم شوگرن دارم باید چه کار کنم
سلام بنده از تهران با سامانه گویا اقای تبریزیان تماس گرفتم ی خانم جواب داد ی نوبت به من دادن و بعد ۲۰تومن براشون انتقال دادم ی خانم دیگه چنتا سوال پرسیدن و بعد چند روز مبلغ ۱۷۷۰۰۰از بنده گرفتن ی جعبه دارو فرستادن که همش اشغال و فاسد بود معلوم نبود اصلا چی هست تماس گرفتم برا پیگیری شمارمو رو رد تماس گذاشتن با هرخطی هم زنگ میزدم پاسخگو نبودن شمارشونم از شهر قم ۰۲۵۳۳۸۰۳۰۱۱میتونید شما هم امتحان کنید ولی کلاهبردار از آب دراومدن الانم از وزارت دارو و غذا پیگیرم . اگه اطلاعاتی دارید راهنمایی کنید .۰۹۰۵۱۸۰۴۰۹۰
۲۷ شهریور ۹۸ ، ۱۱:۴۸ آیت الله مرادیان

اینجانب مبتلا به دیابت نوع دو هستم میخوام خدمت دکتر برسم جهت درمان طب سنتی امیدوارم فرجی حاصل شود

سلام.حداقل یه ادرس شماره تماس راهنمایی کنید.مردم رو امیدوار کردین.ادرس ندارین.من شیمی درمانی به امید اول خدا بعد داروی سنتی واسلامی ترک کردم.لطفا ادرس یاشماره تماس بدین.هرکی خبری داره لطفا خبرم کنه۰۹۳۶۴۶۰۱۴۶۹@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

سلام میخواستم بدانم درمان کجی آلت تناسلی در مردان چیست؟

۰۷ فروردين ۹۹ ، ۱۹:۳۱ امیرمحمد محمدی اصل

من وقتی میگوزم، متاسفانه صدای ویولون میده. ساز ویولون مربوط به بلاد کفر است و باعث شرمندگی من میشه. آیا دارویی هست که صداشو به صدای یه ساز ایرانی خودمانی مثل دف یا نی تبدیل کنه؟

اگر راهنمایی کنید، موجب امتنان و حتی گوزمنان است.

سپایگزارم.

 

سلام مادر من چندین ساله آسم داره خیلی شدیدشده،توروخدا کمکم کنین،مامانم خیلی جوونه،همه جاهم دکتربردیم بهترنشده هیچ بدتر هم شده.

با سلام و عرض ادب

چند روزی هست که هر دو تا از کلیه هام سنگ ساز شدن و به شدت درد دارم لطفا راهنمایی کنید چه دارویی استفاده کنم .ممنونم

دوست عزیز که کلیه هات سنگ ساز شده دانه های خربزه را با سفیدی های دورش خشک کن آسیاب کن روزی دو قاشق با آب بخور و هندوانه هم زیاد بخور و پوست شو هم بجوشان و بخور و قطره سنکل از داروخانه بگیر با عرق خارشتر و خارخاسک مداوم بخور و دلستر تلخ آب جو هم زیاد بخور البته تجربه شخصی است و ربطی به این سایت ندارم

۰۱ آذر ۹۹ ، ۱۴:۱۳ فاطمه عبدی

سلام اقای دکتر من 10 روز اسست که چشمانم دچارفشارچشم شده است  چششششششششششششم چشم چپم را پی ار کرده اند. اگر درمانی برای فشار چشم است. لطفا راهنمایی کنید.

واینکه میخواستم بدونم اقای دکتر در تریز هم نمایندگی دارند. اگر دارند لطفا کمک کنید.

۰۶ اسفند ۹۹ ، ۱۶:۲۷ نسرین مقانلو صادقی

ببخشید برای تشنج بچه پنج ساله دارویی هست؟

۲۲ خرداد ۰۰ ، ۲۱:۲۶ محمدرضا صیدافکن

من بیماری لوسمی aml دارم آیا آقای تبریزیان بیماری مرا بعد از شیمی درمانی خوب میکند

۲۲ خرداد ۰۰ ، ۲۱:۲۷ محمدرضا صیدافکن

من بیماری لوسمی aml دارم آیا آقای تبریزیان بیماری مرا بعد از شیمی درمانی خوب میکند

سلام پسرم ده ماهش هست موقع به دنیااومدکراتینش بالا بود گفتن کلیه راستش اصلا رشد نکرده وکلیه چپ کوچکتر از حد طبیعی هست. لطفا راهنمایی کنید. آیادارویی هست برای بچه ده ماهه؟؟ 

سلام خسته نباشید ..دختر من ۲ سال و دوماهشه یه ماهی میشه متوجه شدم هر دوگوشش کم شنوایی داره ...شنوایی گوش راستش ۱۵ درصد شنوایی گوش چپش ۳۰ درصد ..راهی است که دخترم درمان بشه وکار به کاشت حلزون نکشه؟؟؟

توروحتون ریدند.مردم رومسخره کردید .خب جوابشون روبدید بیشرفا

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی