دارالثقلین

قرآن و اهل بیت علیهم السلام نجات دهنده انسانند. اینجا خانه قرآن و حدیث یعنی دارالثقلین است.

دارالثقلین

قرآن و اهل بیت علیهم السلام نجات دهنده انسانند. اینجا خانه قرآن و حدیث یعنی دارالثقلین است.

دارالثقلین

العلم علمان : علم الادیان و علم الابدان
افکار ، اخلاق و رفتار سه بُعد وجودی انسان که باید به منابع دینی سنجیده و تطبیق شوند.
در اینجا مطالب مهمی از معارف قرآن و روایات بیان می شود.
سخنرانی ، طب اسلامی ، تربیت کودک و نوجوان ، اخلاق ، تبلیغ با جوانان و مقاله ها قسمتی از مطالب این وبلاگ هستند.

طبقه بندی موضوعی

 

توصیه #رهبر_انقلاب برای رفع بلای #کرونا و دیگر بلاها

سلام علیکم

به آقایان و خانواده های ایشان توصیه شود: مداومت بر #دعای_مبارک_نور داشته باشند و قرائت آن را به مؤمنین هم توصیه کنند. همچنین برای رفع و دفع بلا یک فقره #زیارت_عاشورا همه اعم از زن و مرد نیابتاً از #نرجس_خاتون سلام الله علیها والده ماجده حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف بخوانند و آن خاتون را نزد فرزند بزرگوارش #شفیع قرار دهند که آن حضرت شفاعت نماید تا بلا از دوستان حضرت رفع و دفع شود. دعای شریف #عظم_البلاء نیز فراموش نشود. #صدقه هم که معلوم است.
این مطالب توسط یکی از مسئولین که خدمت حضرت آقا رسیده بودند بیان شده است.

 

پیرو #توصیه_رهبر_عزیز_انقلاب به خواندن دعای نور، برای #پیشگیری و #درمان_کرونا که یکی از علائم حتمی آن #تب می باشد بر خواندن دعای نور مداومت کنید :
این دعا در #مفاتیح_الجنان چند صفحه بعد از دعای توسل آمده است


سید ابن طاووس در کتاب «مهج الدعوات» از سلمان روایتی نقل کرده به این مضمون: #حضرت_فاطمه کلامی به من آموخت که از #حضرت_رسول (صلی‌الله‌علیه‌وآله) فراگرفته بود، ایشان آن را در #صبح و #شام می‌خواند؛ به من فرمود: اگر می‌خواهی هرگز در دنیا دچار تب نشوی بر آن مداومت کن؛


و آن کلام (#دعای_نور) این است:
بسْمِ اللّٰهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِیمِ
بِسْمِ اللّٰهِ النُّورِ ، بِسْمِ اللّٰهِ نُورِ النُّورِ ، بِسْمِ اللّٰهِ نُورٌ عَلىٰ نُورٍ ، بِسْمِ اللّٰهِ الَّذِى هُوَ مُدَبِّرُ الْأُمُورِ ، بِسْمِ اللّٰهِ الَّذِى خَلَقَ النُّورَ مِنَ النُّورِ . الْحَمْدُ لِلّٰهِ الَّذِى خَلَقَ النُّورَ مِنَ النُّورِ ، وَأَنْزَلَ النُّورَ عَلَى الطُّورِ ، فِى کِتابٍ مَسْطُورٍ ، فِى رَقٍّ مَنْشُورٍ ، بِقَدَرٍ مَقْدُورٍ ، عَلىٰ نَبِیٍّ مَحْبُورٍ . الْحَمْدُ لِلّٰهِ الَّذِی هُوَ بِالْعِزِّ مَذْکُورٌ ، وَبِالْفَخْرِ مَشْهُورٌ ، وَعَلَى السَّرَّاءِ وَالضَّرَّاءِ مَشْکُورٌ . وَصَلَّى اللّٰهُ عَلىٰ سَیِّدِنا مُحَمَّدٍ وَآلِهِ الطَّاهِرِینَ .


#سلمان فرموده: چون آن را از حضرت فاطمه آموختم قسم به خدا آن را به بیش از هزار نفر از مردم مکه و مدینه که دچار #تب بودند تعلیم دادم، پس همه آنان به اذن خدای‌تعالی #شفا یافتند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۱۱
محمد علی عابدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی