دارالثقلین

قرآن و اهل بیت علیهم السلام نجات دهنده انسانند. اینجا خانه قرآن و حدیث یعنی دارالثقلین است.

دارالثقلین

قرآن و اهل بیت علیهم السلام نجات دهنده انسانند. اینجا خانه قرآن و حدیث یعنی دارالثقلین است.

دارالثقلین

العلم علمان : علم الادیان و علم الابدان
افکار ، اخلاق و رفتار سه بُعد وجودی انسان که باید به منابع دینی سنجیده و تطبیق شوند.
در اینجا مطالب مهمی از معارف قرآن و روایات بیان می شود.
سخنرانی ، طب اسلامی ، تربیت کودک و نوجوان ، اخلاق ، تبلیغ با جوانان و مقاله ها قسمتی از مطالب این وبلاگ هستند.

طبقه بندی موضوعی

پیوستن به کانال دارالثقلین

چهارشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۵۴ ب.ظ

آیدی مدیر در کانال های ایرانی سروش، ایتا و بله

 

   aliabediqom@

 

 

🌷 به کانال دارالثقلین در ایتا، سروش و بله بپیوندید  👇👇👇👇👇👇

                         darosaqaleine@

 


💠 این کانال عمومی بوده و دیگر دوستان خود را نیز می توانید به آن دعوت کنید .

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۶
محمد علی عابدی

نظرات  (۴)

سلام، جناب عابدی من همچنان منتظر راهنماییتون هستم. برای شرکت در کلاس های طب اسلامی و بیشتر شدن ایمانم باید چه کار کنم؟ 
پاسخ:
سلام
مکان زندگی شخص برای بهره بری از کلاس های طبی مهم است. طبیعتا بعضی استان ها کلاس هایی وجود دارد ولی بعضی دیگر ناچارند از طریق فضای مجازی یا مطالعات هدفمند به نتیجه برسند. در صورت وجود سوال، از طریق آیدی بپرسید.
سلام .خسته نباشین.ببخشید من  سوالی داشتم میشه پاسخ بدین.لطفا.ببخشید میشه درمورد گرایش فطری انسان به زیبایی ها  یکم بیشتر توضیح بدین.من تازگیا شدید ناامید شدم ووقتی که با این بحث روبهرو میشم یکم اروم میشم ولی باز هم قانع نشدم .میشه کمکم کنین
پاسخ:
سلام.
انسان فطرتا به زیبای حقیقی و کامل و بی نهایت یعنی خداوند متعال گرایش و تمایل دارد و علت توجه به زیبایی های موقت، این علاقه فطری می باشد. هر چقدر انسان به خداوند متعال با عمل به دستورات دینی توجه بیشتری کند، به آرامش بیشتری می رسد.
ممنون بابت مطالبتون
با سلام و خدا قوت به تمام کسانی که برای احیای طب اسلامی تلاش می کنند 
مطالب و کلیپ هایی که گذاشته اید بسیار عالی می باشد  
فقط یک خواهشی از شما داشتم مطالب و سخنرانی استاد برزگر را گوش کردم و مطالعه کردم ولی چون تصویری نیست زیاد نمی شود متوجه شد خواهشمند است اگر آموزش تصویری اگر دارید در سایت خود قرار دهید با کمال تشکر را دارم
پاسخ:
سلام
با عرض پوزش موجود نبود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی