دارالثقلین

قرآن و اهل بیت علیهم السلام نجات دهنده انسانند. اینجا خانه قرآن و حدیث یعنی دارالثقلین است.

دارالثقلین

قرآن و اهل بیت علیهم السلام نجات دهنده انسانند. اینجا خانه قرآن و حدیث یعنی دارالثقلین است.

دارالثقلین

العلم علمان : علم الادیان و علم الابدان
افکار ، اخلاق و رفتار سه بُعد وجودی انسان که باید به منابع دینی سنجیده و تطبیق شوند.
در اینجا مطالب مهمی از معارف قرآن و روایات بیان می شود.
سخنرانی ، طب اسلامی ، تربیت کودک و نوجوان ، اخلاق ، تبلیغ با جوانان و مقاله ها قسمتی از مطالب این وبلاگ هستند.

طبقه بندی موضوعی

آدرس و تلفن دفتر طب اسلامی قم

چهارشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۴۲ ق.ظ

آدرس دفتر طب اسلامی و موسسه ی حجامت ایران در قم


آدرس : قم ، نیروگاه ، 20 متری زاد ، کوچه 20 ، پلاک 54


تلفن : 02538834846

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۳
محمد علی عابدی

نظرات  (۳)

سلام علیکم سوالی دارم ان شاء االله مشکل من نزد شما حل شود
من خارج ازایران هستم و یکسال که به دیدار خانواده به ایران امدم صدمه شدیدی از اطرافیان خوردم وحس می کنم کمی از ناحیه هوش وحواث وحاظه صدمه دیدم والان خیلی از درس عقب افتادم
ومن دوبار به دندان بزشکی مراجعه کردم ومقداری خون از دندانم خارج شدم وحس خیلی خوبی به من دست داد نشاط عجیبی در سرم إیجاد شد وحس کردم حافظم کمی بهتر است
سوال در اینجا است که حجامت سر در قم هست وایا تا به حالا همجین موردی داشتید
وخیلی ممنون از توجه شما

سلام 

یک وویس در شبکه های مجازی پخش شده که منتصب کردند به دفتر شما 

در این وویس ظاهرا یک روحانی مشاهدات میدانی از یک بیمارستان در قم و بیماران کرونا یی را گزارش می‌کند میخواستم بپرسم این وویس متعلق به شماست یا شایعه است 

سلام . حداقل یه شماره تلفنی بذار که شرمنده مردم نشی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی